Σάββατο 20 Μαρτίου 2010

Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΑΘΗΝΑ

Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Κυψέλη. Εκεί παιδί, μαθητής και κατόπιν φοιτητής. Σήμερα εκεί μεγαλώνω τα παιδιά μου. Την αγαπάω αυτή την πόλη. Και όσο την αγαπάω τόσο με πληγώνει.
Η Αθήνα χτίστηκε άναρχα, ασφυκτικά. Χτίσαμε τις αυλές μας, τους δρόμους, στις ζωές μας. Τα δένδρα κόπηκαν και όσα γλίτωσαν αρρώστησαν. Τα πουλιά κελαηδάνε πια τον Αύγουστο που λείπουν όλοι. Η πόλη μας διώχνει... Διώχνει τα μικρά παιδιά, τους γέροντες, τους ανάπηρους.. Και μένει μόνη και εκδικείται. Εκδίκησή της τα σκουπίδια, ο θόρυβος, η ζέστη από την μια και η ανασφάλεια, η παρανομία από την άλλη.
Εγώ επέλεξα να μείνω. Γιατί μόνο εδώ αισθάνομαι ότι ανήκω. Όσοι έφυγαν ξέχασαν. Εγώ αντέχω να θυμάμαι και παλεύω για την πόλη του πληγώσαμε. Η δική μου Αθήνα είναι εδώ, και περιμένει να ξαναζωντανέψει τα όνειρα μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου